[mp_row] [mp_span col="12"] [mp_row_inner] [mp_span_inner col="12"] [mp_heading]

Bodyscanning crm

[/mp_heading] [/mp_span_inner] [/mp_row_inner] [mp_row_inner] [mp_span_inner col="12"] [mp_image id="2736" size="full" link_type="custom_url" link="#" target="false" align="left"] [/mp_span_inner] [/mp_row_inner] [mp_row_inner] [mp_span_inner col="12" classes="motopress-space" style="min-height: 20px;"] [mp_space] [/mp_span_inner] [/mp_row_inner] [/mp_span] [/mp_row] [mp_row] [mp_span col="12"] [mp_code]

Body Scanning CRM Bike, ontstaan uit een samenwerking tussen orthopeden, fysiotherapeuten, fietsers en ingenieuren, is een adviesmeetsysteem waarmee u zonder te worden aangeraakt opgemeten wordt. Aansluitend volgt een advies om uw optimale ergonomische zitpositie op de fiets te bepalen en ook de bijbehorende perfecte frame-geometrie te berekenen.

[/mp_code] [/mp_span] [/mp_row] [mp_row] [mp_span col="6"] [mp_code]

Omdat de juiste fietsinstelling afhankelijk is van zowel uw biometrische gegevens als ook uw gewenste zithouding raden wij u aan uw fiets altijd bij ons in te laten stellen. Een juiste fietsinstelling verbetert de krachtoverdracht en vermindert de risico┬┤s voor uw gezondheid. Daarnaast verhoogt het uw fietsplezier!

[/mp_code] [/mp_span] [mp_span col="6"] [mp_image id="2727" size="full" link_type="custom_url" link="#" target="false" align="left"] [/mp_span] [/mp_row] [mp_row] [mp_span col="6"] [mp_image id="2728" size="full" link_type="custom_url" link="#" target="false" align="left"] [/mp_span] [mp_span col="6"] [mp_code]

De zadelhoogte wordt altijd als eerste punt ingesteld. Gemeten wordt de zadelhoogte vanaf het hart van de trapas tot aan de bovenkant van het zadel (in het midden). Bij ergonomische stapzadels, bijv. van SQ Lab, wordt tot boven op het verhoogde zitgedeelte gemeten. De zadelhoogte wordt met het Bike Adjustment Device gecontroleerd.

[/mp_code] [/mp_span] [/mp_row] [mp_row] [mp_span col="6"] [mp_code]

De zadelpositie (zadelterugstand) is bepalend voor het goede gevoel van krachtoverdracht op de crank tijdens het fietsen. De hoek moet optimaal zijn voor de gehele crankbeweging (360 graden). De zadelpositie wordt met het Bike Adjustment Device gecontroleerd.

[/mp_code] [/mp_span] [mp_span col="6"] [mp_image id="2729" size="full" link_type="custom_url" link="#" target="false" align="left"] [/mp_span] [/mp_row] [mp_row] [mp_span col="12"] [mp_row_inner] [mp_span_inner col="6"] [mp_image id="2730" size="full" link_type="custom_url" link="#" target="false" align="left"] [/mp_span_inner] [mp_span_inner col="6"] [mp_code]

De afstand tussen het zadel en het stuur is afhankelijk van de lengte van uw bovenlichaam en de gekozen zitpositie. Deze maat wordt gemeten tussen de zadelneus tot het contactpunt op het stuur. Bij rechte sturen, zoals bij de racefiets of de ATB/MTB, wordt gemeten tot het hart van het stuur. Deze afstand bepaalt veelal de lengte van uw frame. De afstand tussen het zadel en het stuur wordt met het Bike Adjustment Device gecontroleerd of via de bovenbuiscalculator omgerekend naar uw passende frame-geometrie.

[/mp_code] [/mp_span_inner] [/mp_row_inner] [/mp_span] [/mp_row] [mp_row] [mp_span col="6"] [mp_code]

Het stuurniveau geeft het verschil aan tussen de stuurhoogte en de zadelhoogte. Bij deze instelling geldt een relatief grote tolerantie, omdat er 3 basiszithoudingen geselecteerd kunnen worden. Er zijn echter natuurlijk veel meer mogelijheden. De drie zithoudingen zijn wel afhankelijk van de gekozen fietscategorie. Het stuurniveau wordt met het Bike Adjustment Device gecontroleerd.

[/mp_code] [/mp_span] [mp_span col="6"] [mp_image id="2731" size="full" link_type="custom_url" link="#" target="false" align="left"] [/mp_span] [/mp_row] [mp_row] [mp_span col="12"] [mp_row_inner] [mp_span_inner col="12" classes="motopress-space" style="min-height: 40px;"] [mp_space] [/mp_span_inner] [/mp_row_inner] [mp_row_inner] [mp_span_inner col="12"] [mp_video src="https://www.youtube.com/watch?v=C7mxq5VzghE"] [/mp_span_inner] [/mp_row_inner] [/mp_span] [/mp_row]